Etykiety

sobota, 27 stycznia 2018

735. Biała kartka - trudne wyzwanie dla mnie.

Witam Was.
Na blogu Three Wishes trwa, a w zasadzie za chwile się kończy, wyzwanie "W bieli". Krążyłam obok tego wyzwania od samego początku jego ogłoszenia...
To naprawdę dla mnie wyzwanie, bo co jak co, ale kartki w bieli to dla mnie temat trudny, bardzo trudny, sama zrobiła dotychczas chyba ze dwie, ale to nie ta bajka...
Jednak biorąc pod uwagę elegancję takich prac chciałabym nauczyć się je robić, oj chciałabym...
Pokręciłam bałaganiarskie kwiatki z foamiranu...i taka mi wyszła kartka....
Wciąż jednak trudny temat i dużo pracy przede mną..
Zobaczcie i oceńcie sami...






Jak pisałam, zaintrygowało mnie wyzwanie "W Bieli", więc ostatnim rzutem na taśmę wysyłam pracę

oraz
Pozdrawiam
Renata

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteluszka, idealnie pasuje do naszego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Bardzo ślicznie wyszła Ci ta karteczka, Ja uwielbiam Białe karteczki i nie tylko - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepotrzebnie się "czaiłaś"
    Choć też uważam, że monochromatyczne kartki nie są łatwe a białe w szczególności ...
    Pięknie wyszło!

    Dziękuję za udział w naszej zabawie.
    DT Three Wishes

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna :) Uwielbiam oglądać kartki w bieli ale sama się jeszcze nie odważyłam na zrobienie takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu cudnie wygląda ta praca cała w bieli :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te balaganiarskie kwiatki, całość piękna Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.